top of page

Afscheid van Chantal

Chantal Louwage zat bijna 20 jaar lang in de ouderraad, waarvan vele jaren als voorzitter. Nu haar jongste dochter Luna het zesde leerjaar succesvol afsluit, neemt Chantal afscheid van de ouderraad. Met een klein hartje... want Chantal deed haar werk voor de ouderraad met hart en ziel.

Nele Pottier neemt vanaf volgend schooljaar het voorzitterschap op zich.

Binnen het bestuur krijgen we ook een nieuwe secretaris: Lore De Jonghe neemt dit over van Marlies Dupan en Stephanie Scheyving, die zich na enkele jaren inzet als secretarissen in de toekomst vooral zullen verder inzetten voor de jaarlijkse quiz van de ouderraad.

De penningmeester Joke Barbry blijft haar functie verder uitoefenen.

Lees hieronder Chantal haar mooie afscheidsspeech.

Lieve Ouder Raad vrienden,

Om het met een cliché te zeggen: " er is een tijd van komen en een tijd van gaan...,

en mijn tijd van van gaan is nu gekomen"

Dus laat ons eerst het glas heffen en klinken op het verleden.

Eigenlijk doet het er niet toe hoeveel jaren er op "mijn" teller staan!

Ik begon ergens in 1999. Dat is dus al heel wat jaren geleden..

Het waren drukke en goed gevulde jaren .

Tal van activiteiten en gebeurtenissen om tot een goed einde te brengen.

Soms met vallen en opstaan en fouten maken. Tenslotte is dat menselijk.

Maar ook vele jaren vol "arbeidsvreugde " en top-momenten.

Vol goede moed en 100% inzet, om alles tot een vlot geheel te laten verlopen.

Ik kijk terg met een warm hart, want ik heb hier vele toffe momenten en mooie mensen leren kennen!

Het is dus met pijn in het hart dat ik hier nu moet afscheid nemen!

Ik ben er nog niet helemaal klaar voor, om dit hier allemaal los te laten.

Daarvoor deed ik het te graag en altijd voor de volle 100%!

Maar laten we het glas heffen en klinken op de toekomst

én op het nieuwe team dat hier voor een boeiende taak klaar staat!

Ik wens ze veel moed, goesting, arbeidsvreugde en vele nieuwe ideeën toe!

Ik wens ze ook vele nieuwe "helpende handen" en toffe bijeenkomsten.

Nele, ik geef je de fakkel door en ook deze paraplu.

Hij is symbolisch, ik kreeg ze ooit van het VCOV

en was trots om ze te gebruiken/openen bij regenachtige dagen.

Verder wens ik het nieuwe team:

* een mooi evenwicht tussen gezin en " werken voor school"

* een sterke rug om de vele activiteiten te dragen

* vriendschap en vertrouwen IN en VOOR voor elkaar!

En dit voor minstens de komende 4 jaar!

Het ga jullie goed, en nu zakt mijn gemoed...

Ik zeg jullie geen Vaarwel, maar tot Weerziens!

Uitgelicht
Recente Posts
bottom of page